ISSN: 2329-6879

Arbeitsmedizin und Gesundheitsangelegenheiten

Offener Zugang

Unsere Gruppe organisiert über 3000 globale Konferenzreihen Jährliche Veranstaltungen in den USA, Europa und anderen Ländern. Asien mit Unterstützung von 1000 weiteren wissenschaftlichen Gesellschaften und veröffentlicht über 700 Open Access Zeitschriften, die über 50.000 bedeutende Persönlichkeiten und renommierte Wissenschaftler als Redaktionsmitglieder enthalten.

Open-Access-Zeitschriften gewinnen mehr Leser und Zitierungen
700 Zeitschriften und 15.000.000 Leser Jede Zeitschrift erhält mehr als 25.000 Leser

Indiziert in
  • Index Copernicus
  • Google Scholar
  • Öffnen Sie das J-Tor
  • Akademische Schlüssel
  • Nationale Wissensinfrastruktur Chinas (CNKI)
  • RefSeek
  • Hamdard-Universität
  • EBSCO AZ
  • OCLC – WorldCat
  • Publons
  • Genfer Stiftung für medizinische Ausbildung und Forschung
  • Euro-Pub
  • Genfer Stiftung für medizinische Ausbildung und Forschung
  • ICMJE
Teile diese Seite

Abstrakt

Trichloroethylene-Induced Hypersensitivity Syndrome: A Disease Caused by Metabolites

Yongshun Huang, Qifeng Wu, Lihua Xia, Zifang Zeng and Hanlin Huang

Patients suffering from a hypersensitivity syndrome (HS) caused by Trichloroethylene (TCE) have been reported mainly in Asian countries. However, due to its reported extremely low incidence rate, it’s rarely to encounter two patients from the same factory. We hospitalized two male cases who suffered from TCE-induced HS. Both patients developed exfoliative dermatitis, fever and liver dysfunction after unequivocal TCE exposure. Depending on the extent of their rash and liver injury, both patients were administered large doses of methylprednisolone intravenously with a tapering dose every 2 to 5 days. For the follow-up study, Ophthalmic examinations (Tear Breakup Time, Schirmer Test) were abnormal. TCE-induced HS patients can be successfully treated with appropriate glucocorticoid, although xerophthalmia may continue as sequelae. Patch testing was positive for Chloral hydrate, Trichloroethanol and Trichloroacetic acid but not TCE. The positive results suggest that Chloral hydrate, Trichloroethanol and Trichloroacetic acid (metabolites of TCE) are responsible for the hypersensitivity.